aslyalm Kızlar benim ilk doğumum normal olduuu şimdi ,2 aylık hamileyim acayip doğum korkum var o yüzden planlı sezeryan düşünüyoruz lütfen fikir verinn travması kaldığı için cesaret edemiyorum
momofmychildren aslyalm ben normal diye gittim sezeryan oldum şimdi ikinci bebeğim olsa yine sezaryen olurum sadece enfeksiyondan korkuyorum 😂
Elfelf475 aslyalm daha 2 aylık hamilelikte bence çok erken karar vermemek lazım. Bir de aynı doktora mı gidiyorsunuz şu anda
Kizannisi aslyalm ilki normaldi ikimiz de ölümden aslyalm ilki normaldi ikimiz de ölümden döndük ikinciyi 18 elimde sezeryanla doğuracağım inşallah
Menesadogan aslyalm tabiki normal doğum daha iyi bence şimdi düşünmeyi siz ikisinide Allah hayirli doğumlari nasip etsin inşallah daha çok erken çünkü
aslyalm Kontes001 gerçekten kim ne derse desin çevremden normal doğum travması bende baya kaldı silemiyorum aklımdan o acıyı
Elfelf475 aslyalm farklı bir doktora gidiyorsanız aslında belki sizi daha da rahatlatır, düşünmek için daha çok erken çünkü
aslyalm Elfelf475 herkes öyle diyor haklısınız işte ama kafamdan atamıyorum hayata küstüm resmen atlatmam lazım kesinlikle
umycnr94 Benimde ilk normal bnde korkuyorum 32.haftmdayim ama korkuma rağmen normal olsa dyorum çünkü çabucak toparladım btane dha cocggum var ytma dinlenme gbi lüksüm yok
aslyalm umycnr94 aynenn benimde kızım var ama işte çok korktuğum için o anı tekrar yaşamak istemiyorum ama tabi durum neyi gösterir belki o an cesaret gelir ama şuan ki düşüncem o bilmiyorum
umycnr94 aslyalm ikinci normal doğum öncekine göre hızlı ilerliyormus diye duydum insllh bzlerinde öyle olur bnde çok çekmiştim 15 saat kadar 😔 hayrlisi nyse o olsn hakkımızda
Selinben Kizannisi normal doğum yapacak anneleri böyle korkutmaya hakkınız yok. Ne yaşadıysanız kendiniz bilin
Sum16 aslyalm bi de sadece o an yaşıyorsun sonra acısını unutuyorsun demezler mi. Sadece adı normal bu doğumun normal falan değil bence
aslyalm Bence de o an çok acı çekiyorsun tamam sezeryan dan sonra da çekeceksin ama ne acısı olduğu belli bı süre sonra iyileşecek ama normal doğumun acısını bı kere daha cekemem
Ahsenmom aslyalm ben sezaryen oldum hiç bir sorun yaşamadım bir haftada toplandım rutin hayatıma döndüm. Şu anda hamile değilim ama tekrar hamile kalsam ssvd düşünüyorum. Her doğum kendine özel herkes ne yaşadığını Kendi bilir bu kararı sadece sen var kimsenin fikrine ihtiyaç duyma.
aslyalm Ahsenmom Kesinlikle ben normal doğumun sancısını çekeceğim günü bekleyemem çünkü çok zor benim için öyleydi yani ikinci kolay olur diyorlar ama sanmıyorum illaki çekiyorsun o acıyı eşim sağolsun ne gerekiyorsa yaparım dedi kimseyi dinlemem zaten
oykualya Ahsenmom çok haklısınız millet bana normal doğum yap diyo eşimde öyle tamam iki doğumu normal yaptım ama benimde ikinci doğumumda panik atak kaldı doktor başkasının başına gitti falan ben doğum yaparken çok korktum bişey olcak diye şimdi üçüncü oldu sezeryan düşünüyorum kimseyide takmıyorum eşimde dahil iz olacak diye korkuyo bence ama iz benim umrumda bile değil valla uyutdunlar çıkartsınlar bebeyi kâfi
Ahsenmom aslyalm Sağ salim bebeğini kucağına al canım sezaryen normal hiç farketmez ikiniz de sağlıklı olun yeter ki 💃
Aysnr91 İlk doğumum normaldi 10 saat suni sancı çektim Cok zordu ama 2. Doğumum 5 saat sürdü çok daha kolaydı şimdi 3. Hamileliğim 2.dogumdaki anılarım biraz daha korkularımı dindiriyor herkes kendi tercigiyle kendi istedigi gibi doğurur umarım
Eli0-fffffff aslyalm senin nasıl oldu bilmiyorum ama benim de çok felaketti ikinci gebeliğim olursa hastaneye girer girmez sezeryan diye bağırıcam😂😂 travma olduysa kendini zorlama yaşamayan bilemez🤍