-ilayda52 dün 35+5 te kontrolüm vardı doğum konuşmak için, muhtemelen 21-22 Ekim gibi o hafta içinde alırız dedi özel takipliyim ben de, ama net tarih için 2 hafta sonra tekrar çağırdı 37+5 te. 38 + 5 i falan bulduracak ama hatta 39 u doldurmayı zorluyorum genelde dedi doktorum annede ve bebekte acil bir sıkıntı olmadığı sürece. Hayırlısı artık bekleyeceğiz