Mhsnogzby Kızlar 6 haftalığım kahverengi lekelenmem var gibi iç çamaşırıma nokta şeklinde az bi şey gelmiş sanki normal mi doktor sadece keseyi görmüştü Salı günü kontrolüm var bebek oluşmuşmuş acaba diye beklemelimiyim
poyrazmom_ Mhsnogzby beklemeden gidin lekelenme miktarı önemli değil, yerleşme kanaması da olabilir farklı bi durum da olabilir
Fatmaacylnn Mhsnogzby bence hemen gidin yerleşme kanaması da olabilir telaş yapmayın ama hamilelikte istenmeyen bi durum olduğu için ne olur ne olmaz gitmekte fayda var 🧡
Mhsnogzby Brconr bende sizin gibi oldum ama benim geçti olmadı tekrar çok da telaş yapmak istemiyorum üstüne görme olmamıştı benim belki odur diyorum
Merveaydmrr Bende 5. haftadayim bu programa göre. Hic doktora gitmedim pazartesi randevum var onu bekliyorum. Ama dünden beri kahverengi lekelenmelerim var. Telaş yapmak istemiyorum randevumu bekliyorum