Enfal_06 ben tek alt üst giydiriyorum ve bebe pazen kundak yapıyorum. Üstüne de başka bir bebe pazen battaniye örtüyorum. Acaba çok mu diye düşünüyorum üşürse diye korkuyorum. Genzinde bi hırıltı var ememedi dün gece tıkalı diye. Doktora oda sıcaklıgı 26 falan oluyor dedim 26 falan iyi yani sıcak bile tarzında konuştu. Terleyip üşütüyor mu acaba diyorum bir yandan😐