20 eylül / 83.58
23 eylül / 264
25 eylül / 425.1
3 ekim / 810
Kızlar betamın artışı bu şekilde 25 eylül de gittiğimde doktor sağlıklı artıyor dedi bugün tekrar kan verdim bu şekilde çıktı dış gebelik olabilir dedi bu şekilde yaşayanlar oldu mu yanılma payı olabilir mi çok korkuyorum çok mutsuzum ilk gebeliğim