Ozlm2042 Ben gidiyorum doktor Şebnem Özgür Sancar’a gidiyorum güleryüzlü nazik işini severek ve hakkıyla yapan bir doktor. Herşeyi detay detay anlatıyor. Aklına takılan tüm sorularına cevap veriyor. Çok çok iyi bir doktor.
Bhrdnz Ozlm2042 şebnem hanım harika bir insan her şeyden önce çocuğumuz olmuyor diye ilk ona gitmiştik ama durum farklı olduğu için devam edemedik rahim filmine girerken yüzümü sevişini hiç unutamam
Ayne Ben cenk mustafa güvene gidiyoeum ilk doğmumuda orda yapmıştım aynı doktorda ve çok memnunum tavsiye ederim herkes sert diyor ama bence çok güler yüzlü benim için önemli olan doktorluğu herkesin önceliği farklı oluyor