Seyma95 Benim kontrollerim düzenli olarak özelde ama oraya da gittim Zehra bebek ve Elmas uluer tavsiye ederim. Odalar kalabalık olr arka arkaya hasta girer doğal olarak da ayrıntılı çok ilgilenemiyolar ama iyi yani kötü değl bence
01Adana Seyma95 Zehra bebek gittim hiç beğenmedim ilk hamileligim hiç bilgim yok o yüzden iyi bı doktor ilgili olsun istiyorum Konya'da yabanciyim
Deniz42 Hastanede yoğun olarak Suriyeliler var çok kalabalık öyle iyi bir doktor varsa da yoğunluktan ilgilenemez
Mmmx-ray Mesai saati bitince yani 4 5 trn sonra acil olduğu için Suriyeli dolu oluyo gün içerisinde Nakipoğlu nu beğenmedikleri için acile geliyorlarmış acil mecbur bakacak diye
Mmmx-ray Seyma95 öylelermiiiş kapıda bekliyorlarmış 4 ten sonra acile giriş için bi arkadaşımız var çocukta bi sorun olur ne olur ne olmaz küvez felan alınırsa enfeksiyon kapar dedi