Guzelanne56 işte hani ben şunu yiyeyim mi falan gibi soruları sormadım hiç ikinci olduğu için tecrübeliyim onu demek istedim ama ilk defa kanama yaşadım endişelendim saçma sapan davrandı.devlette gittiğim ayrı doktorum var zaten çok tatlı bi kadın onca yoğunluğun arasında sohbet muhabbet eder iyi hissettirir her şeyi ayarlar ben de ona devam edicem doğumdan yana korkum var ama ilkinde de özelde sezaryen oldum hiç memnun kalmamıştı.rezil olursam da paramla olmayayım bari bu sefer dedim