arkadaşlar doktorum iyi hoş 26 haftalıgıx başından berı ona devam edıyorum hep anı şeyler yaşadığım ıcın degıstırme şansım da olmadı, serklajlıyım ve her 3 haftada bır kan verıyorum.
Bu nedenden epey masraf olduğu ıcın 70 bın tlye doğum paketi aldık. ya doktorum acayıp bırı fazla yakın ama aynı zamanda çok igneleyici soru soramıyorum dırekt kendı fıkrını belırtıyor hemen parlıyor erkek bu arada, ben özel aşı yaptırıcam hemen paralı o dıye fıkır belırtıyor e cebımden çıkıyor parasını ben verıcem ondan mı ıstıyorum pahalı ama eşine helal olsun yaptırıyor diyip duruyor.ıSankı karnımdakı çocuğu başkasından yaptım babası yapıcak tabi, cınsıyetı kız esımde bende sevındık sadece oğlumuzu kaybettıgımız için erkek tahmin ederdık doktor keşke erkek olsaydı kız olmasını ıstemem belki degısır diyip duruyordu kesınlesınce sustu. Ya ben bu karnımdakı ıcın ne hale gelmişim ne farkedıyor cınsıyet? Eşim zaten kızı olacağı için mutlu. resmen cınsıyetcı durup durup eşimi övüyor sankı bana hayır yapıyorlar gıbı konuşup duruyor. Geçen pazartesi ufak bı lekelenmem oldu konuşamıyorum soramıyorum sorunca pımpırıklı dıyıp duruyor e karnımdakı can ustelık bi çocuğum vefat etti korkuyorum herseyden. Lekelenme için gittim hemen başladı her gün gel ıstersen bana farketmez ıstersen yarında gel 3 haftada bır gıdıyorum sankı ertesı gun gıtmısım gıbı tavır sergılıyor. Neyse pazartesi lekelenme ıcın gıttım tahrısten kaynaklı dedı haftaya bı daha bakarız dedı, ama ben yarın gıtsem sorun olurmu? Cumartesi kuzenımın nısanı var bı sorun varmı yokmu ogrenırım yarın gıdınce doktor tepkı gosterır mı bılmıyorum, eşimde rahatsız sankı babasının hayrına bakıyor işi o ne cekınıyorsun dıyor buraya dünya para verdık dıyor ama bende cekınıyorum. 3 gun erken gıtsem bı sorun varmı yokmu ogrensem ona göre nişana gıtsem olurmu yoksa nişana gitmeyip beklıyım mı evde kontrole gününü?