Metehan12 canım uyuz olduğuna nerden kanaat getirdin? Hastaneye mi gittin? Çünkü ben de 10 haftalık hamileyken özellikle gece çok fena kaşınmaya başladım. Direkt doktora gittim deli oldum çünkü kaşıntıdan. Doktor bana bir krem verdi ve kaşıntıyı anında kesiyor. Çok şükür atlattım o durumu. Kremlin ismini vereyim istersen ama sen uyuz oldum diyorsun