Kızlar ben en başta devlet takipliydim kontrollerimi orada yaptırıyordum.Özele de başlamıştım orada da doğum yapmak istiyordum..Özeldeki doktora hep normal doğum istediğimi istemiştim ama doktorum sanki biraz sezaryen yanlısı gibi geliyordu. Çatı kontrolü yaparken çatımın dar olup sezaryene yönlendirip normal doğum yapamayacağımı söylemişti sezaryana gün vermişti ve ben çok üzülmüştüm.. devletteki doktor tam tersini söyleyip normal doğuma uygun olduğumu söyleyip beni daha da teşvik etti ve ben özeli bıraktım.. 39 haftanın sabahın da saat 7 de kanamam geldi tuvalette apar topar hastaneye gittim.. sancılarım çıktı nst de ama ben hissetmiyordum kanamam da devam ediyordu çatı muayenesi de yapıldı az bir açıklığım varmış bana yatış verildi ama doktorum evine git dinlen sancılarını takip et burada sıkılma boşuna dedi.. eve geldim sancılarımı takip ettim ama öyle aşırı sancım yoktu.. akşam sancılarım arttı kanamam yine vardı 10 gibi hastaneye gittim. Beni hemen doğum haneye aldılar 11 de doğumhanedeydim.. nst bağlanıp sancılarım takip edildi ultrasona bağlandım doktor suyumun azaldığını söyledi.. (Açılmam biraz fazla olmuş biraz kapanmasını beklemişler bunu eşime söylemişler )sabah 9 da doğum yaptım açılmam güzel gitti 3-4 ıkınmaya doğumu da yaptım. Suni sancı ve epidural almadım..gayet memnun kaldım hastane den de doktorlardanda..