efgoksen Kızlar rahım filmi sonrası kanamam olmustu 3-4 gün sonra kesildi, ufacık leke bile gelmedi 2gündür. Şimdi lekelenme şeklinde başladı açık pembe bu normal mi sizce kanaması olup kesildikten sonra tekrar kanama yaşayan var mı?
Betulceeblog efgoksen Doktor kullanmanız için ilaçlar vermiş miydi benimde olmuştu doktor ilaçlardan dolayı olabiliyor dedi
Ozlemerikci543450 efgoksen Salı günü çekildim 1 damla dahi kanamam olmadı bende olur diye bekledim ama hiç olmadı Buda normal sanırım bilemedim
efgoksen Betulceeblog evet antibiyotik verdi günde iki defa kullanıyordum. Hap içerken zorlandıgımı söylemiştim en azından 3 gün içmeye çalış dedi. Sabah akşamdı ben 4,5 gün kullanmış oldum devam etmedim . Bilmiyorum ya bitmişken kanama tekrar başlayınca korktum 😣
Betulceeblog efgoksen Aşırı bir kanamanız yoksa normaldir yani benim de kanamam olmuştu 2 kez çektirdim ikisinde de oldu
efgoksen Betulceeblog evet kanama normal diye duydum ama kesilip tekrar başlayınca işte ister istemez düşünüyo insan
Betulceeblog efgoksen Benim de öyle oldu ama ben regl oldum yani herkes hsg sonrası adet gecikir falan yazıyordu ben erken olmuştum ama doktor normal demişti
efgoksen Betulceeblog gecikmeyi duymustumda erkeni duymamıstım, siz adetin kaçıncı günü filmi çekildiniz kaçıncı günü erken adet olmuş oldunuz ?
Betulceeblog efgoksen Adetim cuma bitmişti pazartesi çektirmiştim. Adetim bittikten 15.gün tekrar regl olmuştum
efgoksen Betulceeblog anladımm. Sizinde hakkınızda hayırlısı kolaylıkla olsunn tez zamanda sağlıkla bir evlat alın kucagınıza inşallah 🙏🏻🫶🏻
Betulceeblog efgoksen Aminn aminn inşallah teşekkür ederim Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻