Brconr Kızlar 6. haftadayım bugün kese gözüktü devlet hastanesi olduğu için belkide bilmiyorum. Bugün özele gitsem bebek gözükür mü ?
Srpdrn Brconr canm ben özele gidiyorum. 6+1 de salı günü gittim kese göründü. Bebek ve kalp atışı için 15 gün sonraya randevu verdi
mervedmrcn Brconr ben de devlet hastanesinde muayene oldum 7+3te hem bebeği hem kalp atışını duydum bu hastaneyle ilgili değil ultrason cihazıyla alakalı bazı cihazlar iyi olmuyor ya da geç döllenmedir daha bebek oluşmamıştır sonraki haftalarda gözükür
Hasret_55 Brconr ben 6. Haftamda hem kese hem bebek göründü alttan ultrasonla bakıldı göbekten hemen gözükmez
melissannesi Brconr canım herkesde farklı olabilir endişelenme Ben 5+1 de gittim kesede bebekde görünmüştü Haftaya gidicem inş kalp atışıda duyarım. Ben özele gitmiştiö arkadailarında dediği gibi cihazda farkedebilir
Kumsal28 Srpdrn yaa aynıyız ama ben düşünmeden duramıyorum içim içimi yiyecek 6+1 benimde kese var bebek yoktu çok korkuyorum inşallah olur bebeğimiz benide 9 gün sonrasına çağırdı
Gunduzanne Brconr canım 1 hafta daha bekle. Evet beklemek zor heyecandan ama kalp atışına bile bakarlar
Gunduzanne Brconr anlıyorum bende öyleydim ama ultrasona geçince bişey söyleyemiyolar hani göremiyolar çünkü o an bi pişmanlık geliyo insana😃 keşke erken gelmeseydim diye o yüzden söyledim
Brconr Liddle_mom 10 gün sonra gel dedi ama bakalım sanki benim içimde tutmayacakmış gibi bir his var 😔
Liddle_mom Brconr sacmalama moralini yuksek tut bende oyle hissetmistim hatta bebisim gozukmedi ama doktor yon degistirdi karnimda hop bebisim ortaya cikti o yuzden umutsuzluk yok 🤨sakın
Brconr Gunduzanne kaç hafta olduğunu bile söylemedi 8 m kese var 10 gün sonra gel dedi bitti gitti hiç bişey anlamadım 😀
Gunduzanne Brconr çok küçük aynısını yaşadım bende özele bile gidiceksen azıcık daha bekle tam oluşsun sonra git
Nurbl 6.hafta gittiğimde kese vardı 8.hafta gittim bebeği ve kalp atışını duyduk içiniz rahat olsun gözükmesi için erken 🥰
Brconr Nurbl teşekkür ederim ama geç döllenme olmadığına eminim sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏
Melike1001 Brconr 5+3 te kese gözüktü iki hafta sonra gel dedi 7+4 te kalp atışını duydum haliyle bebeği de gördük 🥰 istersen Bi tık daha bekle