Şuan 15 haftalık 2 3 gündür bağırsak hareketi gibi hissediyorum o değil sandım ilk ama bugün karnımın sağ tarafına içten bir sarsıntı oldu sanki tekme attı galiba ama hissettim yanlış mı anlamadım erken değil mi bebeğin cinsiyeti erkek kızda daha geç hissediliyormuş diyorlar