nylmz1 size uzulmeyın dıyemem evlat bu ha karnında ha doğmuş evlat bu, rızkı o kadarmış melek annesi olmuşsun aslında çok sanslı bı kadınsın herkese cennete melek göndermek nasıp olmuyor rabbım acını dındırsın öbür dunyasında kavusmayı nasıp etsın yerıne sağlıklı hayırlı bır sürü evlat versın Insallah🤲
ben dogurduktan 2.5 ay sonra oğlunu kaybettım öpüp kokladıgım ama ınan rabbım o içerıde olan ateşi dindırıyor şimdi ise 2-3 ay sonra kızım dogacak aynı abısıne benzıyor❤️