busra2021emir 36+4 olduk bugün kontrolum vardı düzenli sancilarim çıktı doktor pazartesiye kadar doğum olmazsa gel pazartesi başlatalım doğumunu dedi dua edin kızlar bebeğime saglikla kavusayim insallah 🤲 haftasi küçük olduğu için biraz endiseliyim
yigitmom_ busra2021emir Canım hic korkma 4 gün önce 36+3 haftalık acil doğum yaptım. Haftan çok iyi eğer bebeğin ciğer gelişimi de iyi ise sıkıntı yapma ❤️ Kuveze girse bile birkaç günlük tutarlar hemen annesine kavuşur ❤️
busra2021emir Duyguceren 3200 dedi ama 300 -500 gr aşağı yukarı olabiliyor dedi 37 haftalik ama gelisimi onde
busra2021emir yigitmom_ yaa solunum sıkıntısından korkuyorum açıkçası insallah öyle bisey olmaz gelişim olarak onde 38 haftalik görünüyor ultrasonda ama yinede endiseliyim