Duru25 Anonimi1 bende sertan Aksuya gidiyorum, doğum yaptınız mı ? sezeryan ise nasıldı memnun kaldınız mı?genel olarak Dr, hastane ebeler vs.
Mhra5 Sssbbbs Sertan beyde dogum yapmadim nobetci doktoruna denk gelmistim güzel ilgili hastane arkadasim sertan beye gidiyo memnun
Duru25 Sssbbbs evet 2.5 ay oldu. Sezeryan oldu benim Doktordan da hastanedende çok memnun kaldım özellikle hemşire ve ebeler çok ilgililerdi her konuda yardımcı oldular.