Kızlar bugün kontrole gittim bebeğin suyu azalmış c.tesi günü sezaryen olacağım. Tam 36 haftalık oluyoruz. Bu haftada doğum yapmış olanlar tecrübelerinize ihtiyacım var. Ciğer geliştirici iğne yapılmadı acaba yapılmalı mıydı ? Bebeğim küveze girer mi ? Kilosu 2600 ölçüldü. Lütfen dualarınızı esirgemeyin çok korkuyorum..