Alyadnz33 canım zaten iyi bi değerle öğrendin. Ben 22 ile öğrenmiştim korkma her şey iyi yolunda ve güzel olacak diye düşün. Ben aşılama yaptım doktorum hep pozitifti. Bende hep pozitif düşündüm ilk aşılamamda şimdi 11. Haftadayım. Benim verebileceğim tavsiye bu şekilde