30 haftalıkken çok ağır grip geçirdim şimdi 36 haftadayım doktorumun önerisi ile grip aşısı yaptırdım gebelikten dolayı riskli grubuna giriyoruz ve devlet karşılıyor aşı ücretini hemde antikorların koruyuculuğu bebeğede geçiyor ben her gebeye bu mevsimde öneriyorum bide sezaryen olabilir grip ameliyat açısından riskli önlem almak şart