Peynirliborek Selamlar 01 Ekim de kan tahlili verdiğimde 303 dü beta hcg Bugün yani 3 Ekim de tekrar verdim 816 çıktı artış sizce nasıl?
Ftrhn Peynirliborek aynı tarihlerde vermişiz 🥹 benim de 1 Ekim 257 3 Ekim 731 doktor 500 ve üstüyse gelmene gerek yok iyi demişti
TugceOrak Çok iyi yükselmiş kuzum tebrik ederim sağlıkla kucağına al ♥️ Ben de dün verdim 38 çıktı, yarın sabah tekrar vericem umarım artış görürüm 🥹