4 gündür mide bulantim var hiç iyi durumda değilim 24 saat boyunca bulaniyor hic geçmiyor. 5+6 dayim gecen hafta 4+5te sadece keseyi gördük doktorum 6+5te kalp atışı için çağırdı. Mesaj atıp durumu söyleyince PRİZİN isimli bir ilaç önerdi bulantı için. Ama eşim kalp atışı vs duymadan kullanmasan mi diye tedirgin. Bu haftalarda bulantı ilacı kullanan var mı? Öneriniz var mı? 8 5 mesaim var çok kotu haldeyim