Aydemir00 Merhaba ilk gebeliğim 20 yaşındayım kusma ve iştahsızlık halsizlik vardı dün acile gittim kan ve idarar tahlili istediler kanım temiz çıktı ama idrarda iltihapanma vardı sizdede oldumu veya kullandığınız bir ilaç varmı nasıl geçer 🙏🏻🫧🤍
myangelson Aydemir00 evet bir çok kişinin başına geliyor. Eğer gerekli görülürse doktorlar ilaç yazıyor eğer çok ileri değilse bol su içmeyi öneriyorlar. Size ilaç verildi mi? Doktor ilaç vermeden herhangi bir ilaç kullanmayın bol su içmeyi ihmal etmeyin iç camasirinizi sürekli değiştirin
Aydemir00 myangelson evet ilaç verdiler ama acilden yazdılar kadın doğum doktoruma sormadan almak istemedim iç çamaşırı sürekli değiştiririm soğuktan olma ihtimalide varmı yoksa uydurmamı
myangelson Aydemir00 soğuktan enfeksiyon olur mu bilemem. Ama kendiniz hasta olduğunuzda enfeksiyon da olabiliyor. Ne verildi ilaç acilde?