Hamileliğimin başından beri onu çekiyorum ve her ay fitil kullandım geçmek bilmedi. Şuan 32 haftalık olduk ve en kullandığım fitilden sonra geçti gibi. Umarım tamamen bitmiştir 🥺 iç çamaşırını yıkarken 60-90 derecede ve yumuşatıcı koymadan yıka. Giymeden önce ütüleyip giyin bir de bol su iç. Başka çaresi yok ilaçlar anlık geçiriyor malesef