Wolf13 Merhabalar, gebelikte erkek bebek kız bebekten daha çabuk gelişirmiş doğru mu sizce ? Kız bebek daha geç oluşurmuş el bacak fln.. gerçekten öyle birşey varmı sizce kızlar ?
Yesillendik_ Wolf13 bana da erkek bebek 40 günde oluşur kız bebek 40 günden sonra oluşur demislerdi erkek bebeğimi 6.haftada kalp atışını duymuştum kız bebegin 8.haftada anca duyduk kalbini bilmiyorum kimisinde tutuyor bu teori kimisinde tutmuyor😂
Yesillendik_ Yesillendik_ bende ramzi teorisi çin takvimi ve bu oluşma teorisi hepsi tuttu 😂 oğlumda da tutmuştu
Yesillendik_ Yesillendik_ ha bir de oğlumda 9.haftada nubu net gözükmüştu pozisyondan kaynaklı pipiydi resmen doktor da pipiye benziyor erkek tahminim var demişti 12.haftada kesinleşti kızı anca detaylida kesinlestirdik hep bir sakladı kendini