6147 Kızlar merhaba 6 aylık hamileyim nasipse oğlum olacak isim bulmakta zorlanıyorum kızımda da aynı olmuştum çok kararsız biriyim 😅 Not: iki isim düşünmüyorum ve mümkünse Kuran’da geçen veya anlamı güzel olan öneriler olursa sevinirim 💕
6147 Ha birde kızımın adı Aslıhan etrafımda kızının ismiyle uyumlu olsun diyenler var bana da saçma geliyor öyle bi zorunluluğum mu var sanki 🙄
sorybaby cglgkdnz ay çok hoş isim ama dimii😻😻 eşiniz nasıl biri bana hep centilmen yakışıklı erkeği çağrıştırıyor bu isim oğlum yakışıklı olcak ama centilmen olcak mi bilemiyorum bu canavarlıkla😂😂😂
cglgkdnz sorybaby ahah evet çok güzel bi isim gerçekten eşimin adı olmasa oğluma koymayı düşünebilirdim 🤩 evet fazlasıyla yakışıklı 😂 centilmen uyumlu, çocuklara çok düşkün sosyal birisi 🥰