Gizemx20 canım çok geçmiş olsun. Bende de aynı dediğini şeyler vardı ve çok fazla baş, sırt ağrısı vardı. Dün parol serum taktılar. Daha hızlı bir şekilde toparlandım. Elimi kolumu kaldıramıyordum şu an en azından vücudum biraz daha kendine geldi. 🥹🥰💐