sgk ile anlaşmalı özel bir hastanede doğumum olacak. bebeğim doğumsal anomaliyle dünyaya gelecek buna bağlı olarak doğar doğmaz ameliyat olacak, ardından da bir yoğun bakım süreci olacak… sgk ile görüştüğümde ilk 28 gün yenidoğan için hastaneye hiçbir ücret ödememem gerektiğini, üstelik doğumsal anomali sebepli ameliyatların da karşılandığını söylediler, fakat hastane 360bin tl ameliyat ücreti çıkacağını söyledi. bu tarz bir durum yaşayan var mı ne yapmamız gerekiyor açıkçası doğumun hemen akabinde o psikolojiyle hem bebeğimi ameliyat için bekletmek istemiyorum hem de bu stresi yaşamak hastaneyle tartışmak istemiyorum. yine de bir soralım diyip ücret alalım dedik çok yüksek bir rakamla karşılaştık çok moralim bozuldu ben o hastanede yatarken bebeğimi alıp devlete de götürmelerini istemiyorum…