Kızlar selam. Pcosum yumurtalarım gelişmiyor. 6 gün 37.5 vurdum. 3 gün 75 vurdum. Bugün kontrole gittim doktor yumurtalıkların çok inatçı gelişmemiş 2 gün daha 75 kullan yine gel dedi. Çok korkuyorum ya gelişmezse. Bu durumu yaşayan var mı. Sonradan yumurtaları gelişen var mı aranızda. Bu süreçten çok yıprandım gerçekten. Bide hacamat yaptırsam faydası olur mu acaba bilginiz var mı? 😔