Reglime 6 gün kala evde erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı dayanamadım kan verdim 19 beta. Daha önce bir kez kimyasal gebelik geçirdim o yüzden çok kaygılıyım. İki günde bir kan vermek gerekiyor ama daha gecikmem olmadığı için doktora gitmedim sizce değer normal mi şuan icin.