Kızlar son aylarda diş tedavisi olan varmi aranızda bugün kontrolüm vardı doktoruma sordum yaptırabilirsin dişin de sıkıntı varsa dedi ama ben tereddüte kaldım dişim şuan agirmiyo çok şükür ama ben psikolojik olarak çok yıprandım kafaya taktım sürekli agirck diye çok korkuyrm tecrübesi olan varsa yardımcı plurmusunuz siz ne düşünüyorsunuz