Fts3333 spinal yaptırdım hiç bel ağrısı olmadi bel fitigim olduğu halde. Bir de ben yıllar önce belimden sıvı aldırdım, serklajin birini spinal oldum doğumu da spinal yaptim 3 kere omuriliğe işlem oldu yani. Bende arada bir bel fıtık ağrısı oluyor sadece o kadar.