Makbule_199110 Ebrusema ben geçen kontrolum vardi 30 haftalikdim başı aşağıda dedi aman dedim normal demisti korkulacak bise yok insallah
Ysmnpmk Ebrusema benimde 29dan beridir başı asagida canım bazen zorluyor yürürken beni acile gittim 30. Haftada bunun için ama doktor erken doğum riskin yok dedi nstyede bağladı normalmiş baskı yaptığı için
Fatm_ Benim 25. Haftadan beri aşağıda doktor kafası çok çok aşağıdq diyip duruyor ama 38 haftalık oldum daha doğmadı 😂
Ebrusema Fatm_ peki sizde de yürürken rahime ağırlık biniyor mu benim artık ara ara aşağı bölgemde ağrılarım başladı eee süreklide yatılmıyor malumm çalışıyorum mecburen oturarak çalışıyorum ama tedirgin oldum biraz ister istemez
Ebrusema Makbule_199110 peki sizde de yürürken rahime ağırlık biniyor mu benim artık ara ara aşağı bölgemde ağrılarım başladı eee süreklide yatılmıyor malumm çalışıyorum mecburen oturarak çalışıyorum ama tedirgin oldum biraz ister istemez
Fatm_ Ebrusema yok ağırlık değil de yani bazıları diyor bacaklarımın arasında top varmış gibi hissediyorum falan ama ben öyle hissetmiyorum sadece şu son birkaç gündür afedersin makatın orayı ittiriyor resmen o bölgem oynuyor 😂
Makbule_199110 Ebrusema oluyor evet sizi da oluyor bazen penguen gibi yürüyorum esim niye öyle yürüyor sun diyor
Makbule_199110 Ebrusema bende hala çalışıyorum birde ayakta yim 3 de evde cocuk olunca baya tempo lu hayatim yani 😁
Ebrusema Se11 ama doktorum biraz bebek aşağıda dedi ondan dolayı acaba erken doğum olur mu şüphesine düştüm
Ebrusema Ysmnpmk ya bu haftalarda yaşayan ve sıkıntısı olmayanı görünce bir içim rahatlıyor tabi diyorumki demek normalde ilerlenebiliyor benimde çok hareketli bir oğlum var kaldırma bişeyi diyor doktor ama ee bazen kaldırıyorsun çocuğu mecbur oda evlat yani