UmayDuruMom 4 yıl sonra buraya geri döndümmm 😂 Bilgilerimin hepsi sıfırlanmış gibi yarın doktora gidicem inşallah sağlıklı bir gebeliktir 🤲🏻
Minikklerinannesi5 UmayDuruMom hayırlı olsun sağlıklı bir gebeliktir ve inşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🥰🙏 kullanıcı adınızdaki umay duru ilk çocuğunuzun ismi mi acaba ?
bhtrolcay UmayDuruMom hayırlı olsun inşallah canım🌸bende 4 sene sonra geldim 30 haftayı devirdik sağlıcakla gelsinler🥹🤲🏽
Tugba_turk46 UmayDuruMom hayırlı olsun bende 4,5 sene sonra geldim 10+1 iz sanki ilk gebeliğim herşeyi unutmuşum ve aşırı heyecanlıyımmm😍
Mihrimah Aynı seyi yaşayıp ikiz oldugunu ögrendim😂 suan 3. Haftayız artık kızlarımı bekliyorum 1 ken 3 yavrum olacak insallah
melissannesi Mihrimah ilk muaynede mi öğrendin ikiz oldugnu canım ben bir kese ve bebek gördm sanki bi tane daha var dedi Bu hafta tekrar gidicem
Minikklerinannesi5 UmayDuruMom benimde ikinci hamileliğim kızım olacak Umay duru koymayı düşünüyoruz 🌸 isim konusunda zorlandığınız taraflar oluyor mu acaba veya İyiki koymuşum şu sebepten dediğiniz 🤗
UmayDuruMom Minikklerinannesi5 ismi çok güzel uyuyor birde birbirine hiç pişman olmadık iki ismini de aynı anda kullanıyoruz kısa olduğu için kendi de ismini çok seviyorrr 😻
Iki_numara Merhaba bende 3 yil sonra burdayim ilk cocuğum tup bebek tedavisiyle oldu sobra hic beklemediğim anda ikinci kez hamileyimm.
Iki_numara Bir sey sora bilirmiyim?? Ilk haftalarimda cok iyiydim sancım falan yoktu 2 gun once bir tartışma yaşadım evde ondan sonra hic halim yok hasta gibiyim arada sancım oluyor neden ola bilir sizce
Nesizade05 UmayDuruMom yaaa ben sizi 4 sene önceden hatırlıyorum o zamanlar bende hamileydim buralardayım 2020 Haziran doğumlu oğlum 😅 şimdi tekrar hamileyim ve isminizi hatırlıyorum. Ahahah hayat bizi tekrar buralara getirdi 😁
UmayDuruMom Nesizade05 gerçekten mi birinin beni hatırlamadı çok şaşırttı çok aktif olmasada kullanıyordum burayı 😂