Kbrarsln canım az önce doktorumdan geldim sana da söyliyim bana dedi ki artık bu haftadan sonra korkman gereken 2 sey var birincisi kanama ikincisi de karnını sertlestırıp yumusatan sıddetlı kasılma onub dısında adet agrısı gıbı agrı ıgne batması kramp bu tarz seylerden korkma dedi içim rahatladı. Bir de rahim ağzı uzunlugu onemlı dedı mesela suan benımkı normalmıs 2-3 hafta erken dogum rıskı yok demekmıs bu sonra yıne olcu ez boyle boyle takıp edıcez dedi olur da kısalırsa ıstırahat ve ılac verıyoruz dedi. Korkma yani normalmiş o tarz agrılar 🙏🏽 Tabi doktoruna görün yine de ama ben bilgin olsun diye yazdım