Mom_88 geçmiş olsun, yukarıya çıkmasi sizin doğum ve kürtaj geçmişinizle alakalı eğer daha önce çoklu sezerya yada kürtaj hikayeniz varsa yukarı çıkmasi zorlaşiyor, benim çıkmadi yukarı malesef, rahime ve mesaneye yapışti 33+1 haftadayım 11 gündür yatıyorum hastahanede, doğumum çok tehlikeliymiş, heran kanamam olabilirmiş vs vs. Sağlıkla kucağınıza alın bebeğinizi.