yesim-1 Kaybınız için üzüldüm. Size de geçmiş olsun diliyorum.
Konu ile ilgili size verebileceğim tek tavsiye, kardeşiniz bile olsa kimsenin hayatına gereğinden fazla dahil olmayıp, kimseyi kendi hayatınıza fazla dahil etmeyin olur. Kardeşiniz sizi olayın sıcaklığı ile aramış, kavgadan haberiniz olmuş. O an gerekeni yapmışsınızdır tamam anlarım normal olan da bu. Ama sonra neden 1 hafta aralarını yapmaya çalışıyorsunuz ? Bu onların iç meselesi artık, karışmamak lazım.
Çok cocuk istemeniz, erkek çocuk istemeniz tamamen kişisel tercihler. Bunlar da eşiniz ve kızlarınız dışında kimseyi ilgilendirmez. Size imalı konuştuklarında cevabını verin geçin. İçinize atmayın.