Kubracvlk Kızlar çatılarımın cok güzel olduğunu cok kolay ve güzel bir doğum olacağını söyledi bugün. Yumuşama var dedi . Sizce doğum nezaman olur ? 37+2 suan.
Akkya-bsra Ay benim de haftaya çatı muayanem inşallah benim için de olumlu şeyler söylerler ve nasıl muayane ettiler canınız acıdı mı??
Hasreting Kubracvlk ay nasıl hissetmedin hissedilmeyecek bir ağrı acı değildi ya çok kötü oldum ben. Yok dar değilmiş iyi dedi uygunmuş normal doğuma