Meraba kızlar 37 gün önce sezeryan doğum yaptım kanamam az az 10 güne yakın sürdü sonra kahverengiye döndü arkasından normal akıntı şeklini aldı derken 4 gün önce kahverengi lekelenme başladı 2 gün sonra geri kanamaya döndü ve şuan devam ediyor bayada yoğun bir kanama bu durum normalmi ilk doğumum annemler normal diyor ama bilemedim adet gibi sanki bilgisi olan varmi