Ay ben herkese vermeye magnet ama yakın çevreme kolonya mum bide kızımın adı balım olucak o yüzden seramik bal kavanozu gibi bi hediyelik düşünüyorum çikolata da kararsızım ama onun yerine badem şekeri yaptırmayı düşünüyorum biraz abartı oluyor evet ama çok hevesleniyorum