minigim__1  Yarın kürtaj olacağım anlayan varsa bakabilir mi boş gebelik dediler ama nokta kadar bişey var gibi sanki
minigim__1 myangelson 2 hastaneye gittim sabah perinatoloji gördü kalp atışı yol falan dedi sonra bebeğe dair bişey göremiyorum dedi kese 30 mm olmuş
myangelson minigim__1 yani 2 doktor gördüyse doğru olabilir tek doktora gitmiş olsaydınız farklı doktorlara da gidin diyecektim