Dursunbebek Selam kızlar cinsiyetler ne ve belirtileriniz süreciniz nasıl ? Ben kızımda çok kustum hiç aşermedim bu hamileliğimde 10+4 teyim çok aşeriyorum asla kusmadım cinsiyeti henüz öğrenmedik sizlerin süreç nasıl kaç haftalıksınız 💝
Zhr_mom1 Dursunbebek merhaba bende 7/2 yim hiç bir belirtim yok işe gidiyorm her şy normal bende merk ediyorm cinsiyeti sağ sağlim alalım kucaklara🌸🫶
Tugba_turk46 Dursunbebek oğlumda hem tatlı hem ekşi aşermiştim şuan 10+1 hamileyim deli gibi ekşi yiyorum tatlı görünce midem bulanıyor sabah bulantılarım çok oluyor bu gebeliğimde oğlumda nasıl belirtim vardı unuttum 😂 bir kızım olsun istiyorum
Dursunbebek Tugba_turk46 olsun inşallah canım benfe ekşi aşeriyorum normalde hep tsrlı severim hamileliğimden bu yana tatlı hiçbirşey yemedim bakalım ne olacsk sağlıcakla karşılaşalım 🙏