Mervenin cnm Zaten iş yerleri hamile insani pek istemez ben hamile oldumu soyledim bana çalışamazsın tazminatını al cik dedi doktorum çalışma derse cikarim dedim sonra doktorum bisey yok çalışabilirsin dedi bende devam ettim soyledim çalışabilirim dedim sorun yokmuş taki 20 ci haftada rahatsızlan erken sancim başlasın 5 gün hastanede yattim iğneler ilaçlar nts baglandım sürekli öyle durdurdular neyse cok şükür ciktim doktorum heyet raporu verdi evde iş Herşey yasak,yatcam iş yerim hastaneden çıkmışım o haftasına kağıt yolluyor başka şubeye uzak bi yere gönderiyor aklınca mobing yaptılar heyet raporum bitince ben güya hamile riksli gebeligimle diğer şubeye gitcem 2 buçuk saat yol sürüyor halbuki doktorum benim 30 hastalığa kadar heyet raporu verdi ben ikiz gebelik olduğum için 2 hafta erken cikiyoz tekliye gore bugün gittim heyet raporum bitti ama şimdi doğum iznine ciktim şikayet etsem fazlasıyla para öderler ama şuan yapcak durumum halim yok Ben zaten doğum sonrası cikcam tazminatımı da doğum paramida birakmiycam 😌🙇♀️