Kızlar dün doktora gittim beta baktırdı eğer yoksa hamilelik tarlusal kullan adetin 2 yada 3. Günü gel dedi. Sonucum çıktı gebelik yok bugün ilaca başlayacağım. Daha önce Klomen kullandım 2 kere birinde büyüsü ama tutmadı. 2. De büyümedi. Doktorumda bu sefer femara kullanalım dedi. Daha önce kullanıp güzel sonuçlar alan var mı ?