Derennn700 hiç bilmiyorum ama benimde çift embriyo 4. günden itibaren çıktı haklı olabilirsin canım. Benimde bugün kahve leke geldi çok az moralim bozuldu kan verdim değerim katlanmış salı günü kese için çağırmıştı doktor. Progestan iğne verdi onu kullandım ama çok moralim bozuldu