Bat 26sı uygulamay göre, bugün reglimin 4.günü💁🏼♀️
Bir kürtaj, bir kimyasal gebelik geçirdim. kimyasalın üzerinden 3 ay geçti. 1.5 aydır inofolic kombi kullanıyorum, dün femara başladım, beş gün içip doktor kontrolünde ilerlicem. çatlatma iğnesi veya artık ne derse bakalım. Bu aydan ümitliyim inşallah hepimiz poziitif görürüz 🙏🏻