feridelevent_08 Tecrübeli Ablalar tüp bebek ile gebelik elde ettik ama kimyasal oldu değerlerim yükselmedi dün gece bide bu sabah biraz kahverengi leke geldi 1 2 damla kadar bişey.. Manası nedir yardımcı olurmusunuz 🌸