___3444bsraaa Merhabalar herkese. Diyarbakır’da doktor önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi acaba?
myangelson ___3444bsraaa ben tayinden önce Memorial Aydın Ilgın a gidiyordum mecburen farklı ile geldiğim için gidemiyorum bu sebeple çok üzgünüm çok severdim kendisini hamileliğimi takip etti doğum yaptırdı.
BerivanLina ___3444bsraaa dunyapark hastanesi Evindar elci ye gidebilirsiniz. Cok samimi bi doktor herseyide cok guzel acikliyor
Mercan0652 ___3444bsraaa memorialda Mehmet Şükrü Budak’a gidiyorum bende memnunum tavsiye ederim çok başarılı bir doktor
myangelson ___3444bsraaa hayır maalesef sürekli zam geliyor ben doğumu 2 sene önce yapmıştım 6-7 ay önce en son muayeneye gittim yanilmayayim 970 TL falandı sanki indirim ile şuan güncel fiyatlarını bilmiyorum ama aydın hocaya giden var baya veya memoriale görürlerse yazarlar büyük ihtimalle
Enci Cikonunbubu Zozan hoca nasıl acaba muayene ücreti ve doğum ücreti ne kadar? Ve normal doğum taraftarı mi Zozan hoca bu konuda ne düşünüyorsunuz
Brcuburci Cikonunbubu batı hastanesi nasıl acaba doğum yapan arkadaş varmı hiç Zozan hocaya gitmeyi düşünüyorum bende doğum için
Brcuburci Enci arayıp fiyat aldım 950tl muayene ücreti kurum indirimiyle %20 indirim oluyomus bende onami gitsem diyorum şuan devlete gidiyorum sadece,☺️
Cikonunbubu Enci kurum indirimiyle 750 küsürmü ne ödemiştim en son. Doğum paketleri yok o yüzden fiyat almadık daha. Benim ilkim sezeryan olduğu için ikinciyi hiç vajinal doğum konuşmadık bu konuda ki fikri nasıldır bilmiyorum açıkcası
Cikonunbubu Brcuburci hastane olarak ne yalan söyleyim çok içime sinmiyo ama zozan hoca içime sindiği için çok umursamadım. Bende ankaradan geldim öneri üzerine kendisine gittim
Cikonunbubu Brcuburci hastane olarak ne yalan söyleyim çok içime sinmiyo ama zozan hoca içime sindiği için çok umursamadım. Bende ankaradan geldim öneri üzerine kendisine gittim