Kızlar dün gece tuvaletimi yaptıktan sonra peçeteye Laps diye pıhtı seklinde jöle gibi bisey geldi ama kanlı değildi. Hamileligimin başından beri akintim oluyor o yüzden akinti görüntüsüne alışkınım ama bu akintidan da çok farklıydı. 37+4 um. Haftaya planli sezaryenim var. Kanlı olmadığı için nisan mi değilmi emin olamadım. Sizin nisanlariniz nasıldı ve kadar süre sonra doğum başladı?