Kubraalp67 Kubra7600 27 gün kaldı nasipse ama bence daha erken gelecek 3 gündür fena sıkıştırıyor beni artık.
nazel123 Son 9 ikinci normal doğum için bekliyoruz bakalım sağlıklıca hayırlısıyla kucağımıza alalım kolay doğumlarımız olsun kendi sancımızla hızlı açılmamız ve dikişimiz az olsun insallah iyi kişilerle karşılaşalım 🤲🏻🤲🏻🥹😂
Gorkemm Kubra7600 uygulamaya göre 17 ama oğlum süre sıfırlanıp üzerine 15 gün ekledikten sonra geldiği için çokta güvenemiyorum o süreye 😂
Yefeannesi Uygulamaya göre son 45 🤗 ama 2. Sezaryenim olacağı için daha erken planlı bi doğum olacak. İsteyen bekleyen herkese Allah sağlıklı güzel bir son yada başlangıç mı desem nasip etsin😍
serapmusta Uygulamaya göre son 13 görünüyor ama 8 Ekime kadar ağrım sancım gelmezse kendi isteğimle sezaryen olacağım. İlk doğumum normaldi